آموزش مفهوم-محور و تدریس زمان و وجه زبان انگلیسی به دانش‌آموزان ایرانی

علی محمد فضیلت فر؛ علی اکبر جباری؛ رضوان هرسج ثانی

دوره 6، شماره 1 ، تیر 1396، ، صفحه 179-145

https://doi.org/10.22054/ilt.2017.8422

چکیده
  تحقیق حاضر به نقش روش مفهوم-محور گلپرین (1969) در تدریس مفاهیم زمان و وجه در زبان انگلیسی با به کارگیری دستور شناخت-محور به فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی می­پردازد. پیرو نظریه فرهنگی-اجتماعی در فراگیری زبان دوم با آگاه کردن زبان­آموزان به مفاهیم علمی در خصو ص مفاهیم دستوری زبان دوم می­توان به رشد یادگیری زبان دوم آنها ...  بیشتر